Felanmälan, ett enkelt sätt att vara en bra hyresvärd

Många sätter service och kommunikation som det enskilt viktigaste argumentet till varför man är nöjd som kund eller som hyresgäst. Med vårt system för att hantera felanmälningar kan du slappna av.

Systemet hjälper dig med allt runtomkring. Systemet loggar alla felanmälningar, rapporterar till dig att det kommit in en anmälan, kommunicerar tillbaka till hyresgästen att felet är mottaget.

När felet är avhjälpt och avrapporerat kommuniceras det dessutom automatiskt tillbaka till hyresgästen att det är avhjälpt. Ev. med en åtgärdsbeskrivning om man önskar. Som förvaltare eller fastighetsskötare kan du snabbt se vilka fel som är aktuelle, eller de som blirivt lite för gamla. Du kan se vilka hyresgäster som har mest problem eller vilken fastighet som suger mest tid och som kan behöva lite extra tillsyn.

Kontakta oss  om du vill veta mer om våra tjänster för fastighetsägare och bostadsrättsföreningar.

Funktioner i felanmälansfunktionen:
  • Hanterar felanmälan till en kö både till ett specifikt objekt eller till en generell kö.
  • Skickar bekräftan till anmälaren samt ett bekräftelsemail till fastighetsägaren.
  • Registrerar anmälan i en databas redo för urval.
  • Kan tilldelas en specifik fastighetsskötare med ansvar för ett eller flera objekt.
  • Kan avrapporteras i systemet och ett email skickas till felanmälaren att ärendet är färdigställt.